Ga naar inhoud

sleutelmaatje gezocht


Harm Boerma

Aanbevolen berichten

wat is dat nou zul je wel denken

nou het zit zo:

ik heb een maand geleden mijn bedrijf in Drachten verkocht en ga me nu dus wat meer richten op de kitcars. handel maar ook zeker voor de hobby dus.

ik heb hier een prachtige werkplaats helemaal gevuld met goed gereedschap en een paar machines om het meeste te kunnen maken wat je zoal tegenkomt in een kitcar

ik sta er echter bijna altijd alleen te sleutelen en dat bevalt me niet altijd

het sociale stukje wat in drachten nu weg is gevallen zou ik graag hier weer terug zien in de vorm van medesleutelaars.

in welke vorm zou ik nog even niet weten maar ben er van overtuigd dat buiten mijn handel om er voor de eerste 2 jaar voldoende leuke projecten staan om de tanden in te zetten.

het is misschien ook mogelijk dat iemand zijn of haar project hier vorm gaat geven en met regelmaat hier sleuteld.

dus woon je hier niet te ver vandaan en heb je tijd en kan je ook iets laat het dan even horen.

misschien kunnen we iets samen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pas op met maatjes uitkiezen hoor Harm.

Voor je het weet zitten ze ook in je huiskamer of wonen ze weer in je tuin! :D

Als je teveel maatjes krijgt, heb ik ook nog wel wat werk voor ze trouwens ..... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Harm fijn om te lezen dat je van die ROOKHUT af bent.

Om je sleutel maatje te worden dat gaat niet lukken.

De afstand is te groot.

M`n aanbod om je te komen helpen met de aankomende verbouwings plannen die blijft staan.

Af en toe een weekeind of een weekje samen op het steiger lijk me wel gezellig .

Gr Willem

Bas je hebt gelijk m`n vader zij vroeger altijd met z`n tweeén kun je nog geen oude fiets hebben , dat gaat nog mis .

Dus Harm zorg dat je de baas blijf van je eigen trots :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey eenzame Harm :lol: Ik heb geen project maar wil best wat vaker bij je langs komen om het een en ander te veranderen. Kitcar is nooit af he......

Spreek je binnenkort wel weer,

groeten uit het zonnige Empuria Brava :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ivo Verlinden

Hé Harm!

Met "dichter bij dan je denkt" weten wij natuurlijk niet waar dus.... :?

Ik zit dikwijls in Nederland dus laat even weten waar je aan het sleutelen bent dan springen we wel eens binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is misschien ook mogelijk dat iemand zijn of haar project hier vorm gaat geven en met regelmaat hier sleuteld.

He Harm,

In mijn 'verbouwingsproject' zit niet veel vaart. Advies en hulp kan ik af en toe wel gebruiken. Gelukkig kan ik hiervoor bij Ron van Slooten terecht. Maar toch kwam bij spontaan de gedachte op dat dit wellicht ook een oplossing zou kunnen zijn. Mijn sleutelruimte bijvoorbeeld is zeer beperkt. Kan eigenlijk alleen buiten onder de carport. Verre van ideaal... :(

Vraag: Hoe stel je je dat voor dan? Wil er best eens (vrijblijvend) met je over willen bomen....

Ik hoor het wel.

Groet,

Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Johannes Timmermans

Hoi Harm,

Elsloo in Limburg (toch ?????)

Jammer ik zou graag bij je komen sleutelen, maar het is

met toch net iets te ver.

Maar jou gastvrijheid (een beetje) kennende vind je vast wel iemand.

In ieder geval een heel hartelijke groet uit Limburg !!!

Johannes :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha

dit gaat natuurlijk weer een hele andere kant op dan ik in eerste instantie bedoel :lol:

eenzaam ben ik niet hoor frank

harry zullen we over de telefoon wat verder kletsen?

sjoerd ook ff verder over bomen ik ben per slot ook leermeester volgens de innovam

willem ik neem binnenkort even contact met je op.

die sleutelavonden komen er zeker wel

hier alleen geen pizza met saus vrees ik

verzinnen we wel wat op

ook bedankt voor de leuke pb tjes trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Regel jij maar iets waar veel hitte vanaf komt, nemen wij wel wat dooie koeien mee. De racer is volgende week ook weer raceklaar en Thomas wil vast wel mee die kant op.... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee Harm,

Ik zit momenteel even heel druk in een nieuwbouw theather project maar dat is zeer waarschijnlijk in januarie af. daarna wil ik wel wat erbij gaan doen weer als ik nog niets nieuws heb.

echter Lolatje moet ook nog af he, maar daarvoor moet momenteel toch harder gespaart dan gebouwd worden.

lijkt me wel heel erg leuk, om in die werkplaats wat mooie dingen te maken.

ps op de vraag waarom ie zo ver weg woont is maar een antwoord:

Ga eens kijken waar die meastro zit dan snap je het meteen!

Grtz thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...