Ga naar inhoud

Ford sleutel laten bijmaken!


Gast Ivo Verlinden

Aanbevolen berichten

Gast Ivo Verlinden

Ik wil voor mijn Tiger een extra sleutel laten maken maar bij de lokale sleutelmaker konden ze mij niet helpen aangezien het een Ford sleutel betreft.

Probleem is dat hij afkomstig is van een Sierra en ik daar natuurlijk geen chassisnummer van heb dus bij Ford zal men mij ook niet kunnen helpen vrees ik? :?

Waar kunnen ze zo'n sleutels bijmaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

was voor mij bij een sleutelboer in groningen geen probleem dus probeer het eens bij een ander

Ik heb hem bij laten maken bij Voskuil in leiden was ook geen probleem.

Dus probeer net als wat Bert al zegt bij een ander sleutel boer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ivo Verlinden

Yep, hier in Keerbergen zit dus nog nen echte sleutelmaker! :D

Heeft de sleutel even bekeken en op een papierke wat getallen geschreven en kreeg mijn sleutel al terug mee? Kunnen de sleutel gewoon op het blote oog lezen. Het heeft iets te maken met de groeven in zo'n bloksleutel wat van 0 tot 4 gaat. Hier staat 0 voor niks en 4 voor de diepste groef. Moest er wel de instellingen van zijn machien helemaal voor veranderen dus had daarom gevraagd om hem vandaag te komen halen.

Had ook nog bij een andere slotenmaker geweest maar deze begon ook te lullen over hoe moeilijk het wel was en ik moest de sleutel daar laten en hij ging het dan eens bekijken in zijn computer enz..... :evil: Heb hem vriendelijk bedankt voor de moeite! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...