Ga naar inhoud

Kits4all juli komt eraan!


Frans de Vries

Aanbevolen berichten

Heb je oud nieuws of nieuw nieuws?

Een bouw- of verbouw verhaal?

Een ritje of een reis gemaakt?

Een plan gemaakt of een plan uitgevoerd?

een slimme of een domme streek uitgehaald?

een technisch of ontechnisch verhaal te vertellen?

PLAATS HET IN KITS4ALL. HELP MEE HET BESTE KITCARBLAD VAN DE HELE BENELUX TE MAKEN!

inzendingen met foto's graag voor 15 juni naar redactie@kitcarclub.nl

Groeten, Frans

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast Tim Russell

Heb PB naar Frans gestuurd omdat zijn email adres gaaf mij een fout. Nog niets gehord...

Had naar de verkeerde email adres. Van avond weer proberen.

Voor Le Mans zou verschillende mensen elke dag een blog willen houden? Iedere persoon een dag, dus hoeft niet een persoon alles te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Ron van Sterkenburg

Frans , is het misschien niet leuke aanvulling voor het blad om per uitgave een keer naar een bouwer of rijder toe te gaan. Je ziet hier op het forum zoveel (semi)professionele kitcar rijders en bouwers dat een stuk met foto s en achtergrond informatie wel erg interessant is om te lezen en te zien. Het is maar een idee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frans , is het misschien niet leuke aanvulling voor het blad om per uitgave een keer naar een bouwer of rijder toe te gaan. Je ziet hier op het forum zoveel (semi)professionele kitcar rijders en bouwers dat een stuk met foto s en achtergrond informatie wel erg interessant is om te lezen en te zien. Het is maar een idee.

Ron,

Als je je geroepen voelt... :idea: vooral DOEN !

Groeten, Theo 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Bert Bakker

Eind van het jaar als het te koud wordt om te toeren gaat de Marlin op de snijtafel, dan maak ik wel een verslag.

Paar foto`s erbij om het compleet te maken.

Goed idee.

Bert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rogier Jansen

Super jongens! En naar iemand toe gaan, dat kan, maar waarom laat je je vrouw/vriendin/vriend/buurman niet wat fotos schieten als je staat te prutsen. Het verhaal erbij vertellen kan je het beste zelf...

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn kitcarnieuws is vorige keer voor de helft niet gepubliceerd,

het stond wel in het aangeleverde bestand dus dan kan dat gedeelte deze keer mee voor de kits4all. Als dat bestand opnieuw aangeleverd moet worden hoor ik wel naar wie het moet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...