Ga naar inhoud

In Car Video, Edge Devil


Gast Tim Russell

Aanbevolen berichten

Laatste character in de link is niet goed, deze dus:

http://www.youtube.com/watch?v=cQe8nxeCqA8

Cool - apart om centraal te zitten.

En dat jij durft op snelheid zonder helm te rijden...ik heb ooit 's een keertje een steen op 200km/h (op de baan dus) tegen mijn muil gehad recht tussen m'n ogen...gelukkig stond mijn vizier in de weg want er stond een buts in waar je u tegen zegt...

Wel erg gaaf om zo'n ding te rijden kan ik me voorstellen...maakt al het gedoe dubbel en dwars waard!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tim Russell

Zo iets :)

Volgens mij schakel ik terug.

Bedankt John, link aangepast, en ja op de snelweg 99% heb ik een helm op, maar vrouw wil een film maken... die moet ik nog inwerken, was vanaf de brug gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mooie beeldkwaliteit.

Maar wordt je niet gek van al dat windgeruis op de snelweg zonder helm ?

En dat mensen foto's maken leuk 8) je wordt in dit soort auto's inderdaad regelmatig op de foto gezet en dan niet alleen voor de fanmail vanuit Leeuwarden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tim Russell

Sorry, ik hoor je niet, JE MOET HARDER PRATEN! ;)

Ja, wordt wel een beetje gek van. Ging vandaag naar de motor winkel voor dopjes, maar hij was dicht. Morgen dus.

Heb nu de video bijgewerkt met geluid en de andere beelden, vind ik het heel mooi, en de muziek past perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke compilatie geworden Tim! Ik heb het eerst zonder muziek gezien, maar dit is nog mooier. Je rijdt trouwens erg gedisciplineerd!

Vr.gr. Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Gast Tim Russell

@ Harm: Ben achter gekomen dat de Spax op positie 12 van 17 stond. Heb terug gedraaid naar 0 en ging rond rijden. Ben uiteindelijk op 4 gekomen met 2 cm pre-load. Rijd ook veeeeel lekkere :) Bedankt iig voor de opmerking, heeft veroorzaakt dat ik ging denken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...