Ga naar inhoud

Alpine A110 replica?


Pim de Jonge

Aanbevolen berichten

Ik vind dat ze gezien de middelen en de mensen die er aan gewerkt hebben toch een prima resultaat behaald hebben. Dat het niet ieders smaak is begrijp ik, maar het doel van het project was volgens mij ook niet enkel het eindresultaat:

http://daartechniek.webs.com/aboutalpineproject.htm

Prachtig toch dat er een aantal mensen werkervaring op hebben kunnen doen tijdens hun rehabilitatie?

M. Visser

@ Dhr. v.d. Molen: petje af, en als het project uiteindelijk toch af komt zien we hier graag het verhaal en de foto's. Niets aantrekken van die paar "haters" hier op dit forum.... :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey M !

geen haters hoor

gewoon kritiek of een mening

meer is het niet

Je voelt je toch niet aangesproken? :wink:

Hoewel het ook niet mijn type auto of kleurstelling is vind ik dat er wel weer erg fel gereageerd wordt op iemand die trots een foto plaatst van zijn/hun creatie. Nou heb ik dat met mijn draadje een tijd geleden over me afgeroepen, maar Dhr. v.d. Molen heeft toch nog niemand tegen zich in het harnas gejaagd? Of heeft er iemand werkervaring bij hem opgedaan en een slecht cijfer gekregen? Zie tekst op zijn website:

I work in the mental healthcare and I run a metal-shop where people can come who for some reason are not able to work at this moment. The work we do and the social interaction is a part of the treatment within our facility. this could mean someone comes in with depressions schizophrenic disorder or any other mental disorder thinkable. Usually when someone comes in, he/she is on their way to recovery, on their way to a stable life or even a job.

Ik neem altijd mijn petje af voor zoveel inzet en hoop dat het lukt om hem rijdend op kenteken te krijgen. Ik draag het project in ieder geval een warm hart toe en ben blij voor ze dat ze niet alleen wasknijpers hebben moeten maken.... :-D

Marco

P.S. zie link voor volledige tekst van het project (NTDWM): http://daartechniek.webs.com/aboutalpineproject.htm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast I vd Molen

Zie de rest Vd auto niet en de naam a110 replica mag het naar mijn idee ook niet echt hebben, maar het ziet er wel geinig uit, nog meer foto's ?

het is geen replica, slechts een auto geinspireerd op de A110. dat is iets dat vaak moet worden uitgelegd... op facebook en de website van daartechniek staan meer foto's.

een historische verkrachting en maar goed dat smaken verschillen . wel leuk ding om aan te prutsen lijkt me

soms moet de uitleg er komen voor iemand die niet weet waarover deze t heeft. die een mening heeft en die graag deelt met de wereld. niet dat de wereld zit te wachten op die mening, maar het geeft ze een gevoel van superioriteit...(std bully gedrag... terug naar t schoolplein jongen) laat ze maar.

de alpineclub nederland en zelfs leepu volgt t project al geruime tijd en is enthousiast. dat zegt mij meer dan eén roepende in de woestijn met een mening.

het project is on-hold gezet. de bezuinigingen zijn hier aangekomen en er is voorlopig geen ruimte meer voor een project als deze. ze is netjes droog weggezet, wachtend op de laatste tlc om 'r op de weg te krijgen. rdw heeft wel al gezegd dat er geen probleem zou moeten zijn om het kenteken aangepast te krijgen.

bedankt voor de positieve, soms kritische opmerkingen. leuk dat t nog een beetje leeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Tja, een Alpine A110 vind ik geweldig, maar ik heb een barre hekel aan kever-based auto's omdat het buggy-gehalte dan zo hoog is en de echte Alpine een hele bijzondere auto qua sturen en techniek was.

Daar zat zo'n immens andere filosofie achter dan een kever-chassis dat ik er moeite mee heb.

Aan de andere kant <--> als je een Alpine kunt nabouwen met de relatief eenvoudige kever-techniek eronder, kan dat ook appeal hebben om te doen natuurlijk.

Ik heb nog A110's zien racen in de rallycross, en een gezonde pest aan kevers, dus aan mij is dit echt niet besteed, maar ik kan me voorstellen dat het anderen kan bekoren....

Het ziet er wel hardstikke leuk uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...