Harm Boerma Geplaatst: 31 januari 2010 Rapporteer Delen Geplaatst: 31 januari 2010 voor een bekend le mans geluidjedeze motor zat nl ook in de acura lmp Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jeroen Mulder Geplaatst: 31 januari 2010 Rapporteer Delen Geplaatst: 31 januari 2010 He Harm,Je hebt een pb.Groet Jeroen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bauke busscher Geplaatst: 1 februari 2010 Rapporteer Delen Geplaatst: 1 februari 2010 dat is lekker om wakker te worden zelf fleur zinkt mee ben onter tussen aan het brood smeeren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Tim Russell Geplaatst: 2 februari 2010 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 februari 2010 Lachen hoe de velgen van kleur veranderen meerdere keer per rondje ..en wat zijn de rollercoaster dingen naast de circuit? (zie bij 3:04) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Roel Timmermans Geplaatst: 2 februari 2010 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 februari 2010 Porno haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harm Boerma Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 2 februari 2010 lekker hedat gillen van die v8wie weet de technische specifikaties van dat karretje(met veel respect ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EvdPlas Geplaatst: 2 februari 2010 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 februari 2010 U vraagt;EngineEngine Name: HR10EGCylinders and Arrangement: Liquid Cooled Longitudinal V8V-Angle: 90 DegreesValve Train: Gear Driven DOHC with 2 Intake & 2 Exhaust Valves Per CylinderDisplacement: 3,397cm3Bore & Stroke: 93.0 x 62.5Compression Ratio: -Withheld-Maximum Power Output (kw / ps): 370kw / 500ps (Or Over)Maximum Torque (Nm / kg/m): 392Nm / 40.0kg/m (Or Over)Throttle Control: MechanicalFuel Supply System: Honda PGM-FI (Programmed Fuel Injection)Lubrication: Dry SumpGasoline:Unleaded Premium GasDimensions & WeightLength: 4675mmWidth: 2000mmHeight: -Withheld-Weight: 1100kg (or over)Powertrain and Suspension:Transmission: Constant MeshShift Method: Steering Wheel Paddle ShiftSteering: Electric Power Assisted Rack & Pinion (EPS)Tyres Front: 330/40 18”Tyres Rear: 330/45 17”Brakes: Ventilated Hydraulic SystemSuspension: Front & Rear Double WishboneStabilizer: Front & Rear Torsion BarsTyres Front: 330/40 18”Tyres Rear: 330/45 17” Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Harm Boerma Geplaatst: 2 februari 2010 Auteur Rapporteer Delen Geplaatst: 2 februari 2010 thxBore & Stroke: 93.0 x 62.5 weet je ook hoeveel toeren dit draaidben bezig met een onderzoekje naar gangbare toerentallen en verhoudingen van boring en slagen het daarmee gepaarde koppel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EvdPlas Geplaatst: 2 februari 2010 Rapporteer Delen Geplaatst: 2 februari 2010 thxBore & Stroke: 93.0 x 62.5 weet je ook hoeveel toeren dit draaid...Veel! volgens mij ligt de limiet @~10,300rpm. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Thomas Rouw Geplaatst: 3 februari 2010 Rapporteer Delen Geplaatst: 3 februari 2010 Oeh gaaf, maaruh is niet de motor die jij bedoelt Harm, klink wel even lekker.de Acura LMP heeft een andere motor dan de HSV.Acura LM-AR7, 4.0 liter normally aspirated V8, 4 valves per cylinder, DOHC, twin ACO mandated 33.9 mm diameter restrictors Engine management: Continental/Acura ECU Horsepower: 620+ hp Torque: 370+ lb-ft De HSV10 motor is, de V8 die door honda al enige tijd gebruikt word in de formulea nippon in Japan, uiteraard wel een beetje aangepast hier een daar voor de HSV, maar toch bijna indentiek. iets meer slag iets lager toerental.in de formule nippon heet ie Honda HR09E, en heeft een standaard peak RPM van 10300, (close call Eppo!) maar een burst van 10700 om in te kunnen halen, dat is in nippon regelement toegestaan.plaatje:kleppen trein in de motoren is geheel coventioneel. en lijkt schijnbaar erg op die in de huidige productie koppen van de motorfiets motoren van Honda.plaatje van het HR10EG blokje.Trouwens nu de formule nippon auto's niet meer standaart door Lola maar door Swift engineering, zijn de oudere motoren uit de serie misschien ook wel meer dan betaalbaar inmiddels. in theorie verbranden die krengen zo efficient, dat je met cats door de IKS heen zou moeten kunnen.... klinkt wel gaaf.Grtz Thomas Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.