Ga naar inhoud

Carbid


Rudie Heikens

Aanbevolen berichten

Nou dat was me het dagje wel weer hoor, geweldig!

Niet veel anders dan rob's omschrijving.

half tien traditie getrouw verzamelen bij pa en ma.

koffie erin want erg koud vandaag

10 uur broertje bellen "waar blijf je nou"

10:15, kwartiert te laat op veld aangekomen dus eerst maar tentje bouwen

10:30 tentje staat dus warme shoko met klein scheutje rum.

10:35 eerste flopper van de dag is een feit (das wat jij denk ik had Walter)

10:37 overduidelijk waarom ik toch mijn peltor oorkappen mee heb genomen, om te vieren nog een shoko met ietsje meer rum

11:00 gaat allemaal lekker vuurkorf in de harde wind, dus hout al bijna op

11:15 schoonpapa komt hout brengen en klein flesje Vodka om ons warm te houden slokje hier slokje daar.

12:00 viev gaat broodjes smeren en wij schieten nog even door.

12:15 ipv voetbal nu stalen deksel dmv oude theedoek muurvast in kanon geramd en 5 minuten bier gedronken met Benjamin die ook net is gearriveerd, na biertje gasbrander aangestoken aan vuurkorf en richting bus gelopen.

12:16: in een klap de holle bodem van het kanon bol gemaakt en iedereen stil gekregen met de klap, voordeuren in de aangrenzende straat gingen open om te vragen of alles wel goed ging.

12:30 naar huis om door viev gesmeerde broodje te eten, Mama boos want volle koffie kopjes hebben inmiddels van Chris (115liter) en mijn (170 liter) bus ronde golfjes verschijnselen op de keukentafel.

13:00 weer terug naar veld en weer verder knallen. slokje hier slokje daar.

14:00 de eerste oliebollen zijn klaar dus even naar de schuur bij huis om bolletje te knagen, slokje erbij met de schoonpapa van Bauke buscher lekker lekker lekker.

16:00 Jon tarry arriveerd met vrouw en kinderen, rogier jansen laat jack hard schrikken met een ouderwetse melkbus schreeuwend gierend en brullend word de kleine afgevoerd. (Le-mans/09 insiders: "the babykiller strikes again")

16:30 laatste poging om de nieuwe telg in de familie busscher uit de buik van mama te lokken dmv hele harde knal gestaakt. kleine schijnbaar net zo eigenwijs als pa. (overigens later die dag toch blij nieuws)

17:00 uit gevonden dat meer vodka niet helpt tegen bevroren tenen dus boel ingepakt en huiswaarts gekeerd.

savonds nog even rogiers laatste vocabulair test in het engles voor Jack (zoon jon) mogen aanschouwen, " wat is jou papa?" antw van zoonlief: "papa's a fat bastard" Jansen bedankt!

erg leuk weer allemaal, wat een dag

voor iedereen die nieuwsgierig is, hoek bonenburgerlaan keuterstraat in heerde volgend jaar 31 dec!

Grtz Thomas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Erm, ik heb na 15.00u geen bus meer aangeraakt Rouw, dus bij deze heb jij de eer, hahaha.

Errm, klopt inderdaad...Rogier stond lachend er naast :wink: Maar vrees niet, Thomas...je hebt nog even te gaan voor dat je de Babykiller in kan halen :P

Oh...en trouwens, ik hoorde Jack beneden vanochtend naar mama zeggen "Papa is een sjappie"...hehehe... :roll::D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...