Ga naar inhoud

TK Alu Radtec Radiateur


Frank Hoekstra

Aanbevolen berichten

Te Koop,perfecte alu radiateur.Pas 1 jaar oud. Is voor mij iets te hoog.

afm: 450 hoog,430 breed,60 dik. Aansluitingen 32 mm en aansluiting voor temp. Koelt als een gek,evt met fan

Prijs 250€

IMG_0577.jpg

IMG_0578.jpg

IMG_0579.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt hem ook schuin achterover er in leggen, zo zit hij ook bij mijn Westfield er in.

Op de foto van jou ziet her er ook naar uit dat het zo moet ( je hebt hem zelf bovenaan naar voren geplaatst?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Frank,

Het lijkt op een cosworth radiator voor een dax klopt dat?

Zit de onderste aansluiting aan de andere kant als de bovenste?

Waarom is ie te hoog voor jou? Het probleem bij mij is dat er boven de radiator nog de 60mm pijpen van de intercooler moeten passen in de neus.

Komt de radiator boven je chassis uit? Eventueel heb ik wel interessen.

Groeten,

Robert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat jij hetzelfde probleem als mij hebt. De aansluitingen zitten aan dezelfde kant. Ik krijg zo niet genoeg lucht in de intercooler, hij steekt iets boven het chassis uit. Ik wil het nu meer zoals Donkervoort gaan maken en dan is de radiateur te hoog. Verder een goed ding.Prijs valt over te praten :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Frank,

Moet jij de intercooler nog voor je radiator krijgen?

Als de aansluitingen aan de zelfde kant zitten, is er dan wel voldoende doorstroming?

Ala donkervoort is mooi maar heb je daar wel ruimte voor?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik een intercooler voor de radiateur zet dan kom ik er helemaal niet met de slangen weg en dan is mn intercooler te breed :? Ik had hem boven de radiateur,en zo zet ik hem nu ook weer. Dan zijn alle aansluitingen op de IC

mooi kort en makkelijk te monteren. Als ik een kleinere rad heb,zou ik een

grote IC voor de rad kunnen zetten en de slangen over de ic heen laten lopen. Dan heb je wel de meeste lucht door de koeler. Pest is dat ik vorig jaar net een dure intercooler heb gekocht,die moet er wel weer op eigenlijk.

DSC00177.jpg

Het is nu de bedoeling om de ic verder naar voren te krijgen en dat de lucht via de neus over de rad door de IC gaat en via gaas in de neus weer naar buiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...