Ga naar inhoud

ruitenwisser systeem


Gast Lars Vandenreijt

Aanbevolen berichten

Gast Lars Vandenreijt

ik ben dus op zoek naar een compleet ruitenwisser systeem voor op een westfield se van 1989.

enkel motortje wissers armpjes of dergelijke mag ook als ik het uiteindelijk maar compleet heb

mvg lars

Link naar reactie
Delen op andere sites

precies daar lars, ik wil het er wel voor je inhangen en aangezien ik ver weg zit, kan een van roel zn kennisssen of werner uit belgisch zuiderburenland het wel voor je doen?

wat je nodig hebt is

1x wiper motor.

2x wiper wheelbox

1x wiper motor rack inner wire.

1x Wheelbox Black Pastic Plinth Kit

Koop de wiperblades hier, je hebt 8" nodig want die van de mini zijn te lang:

https://www.europaspares.com/WIPERS/WIPER_BLADES/WIPER_BLADES___5_2mm_BAYONET_TYPE___SPRUNG_1561.html

vergeet ook de linksparkerende arms niet:

https://www.europaspares.com/WIPERS/WIPER_ARMS/UNIVERSAL_WIPER_ARMS___BAYONET_TYPE_1551.html

2e hands is vaak even duur. Ik heb ook nog n setje nodig dus kan wel mee laten komen of misschien heeft mischa nog voorraad?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem de blades met bayonette 5.2 aansluiting en de arms ook.

Dat is niet de lengte maar de breedte vd armen.

De armen kan je inkorten! dus op alle lengte maten afstemmen. Je moet er zeker 10cm afzagen/slijpen anders komen de wissers boven de voorruit uit, vandaar ook de kleinste blades nemen van 8inch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lars Vandenreijt

voila alles is gekocht, nu wachten tot het hier is en dan op zoek naar een handleiding.

is er iemand die zin heeft mij een paar fotos door te mailen hoe het juist in elkaar zit met een woordje uitleg aub.

mvg lars

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lars Vandenreijt

awel ik vind het jammer dat je voor die info lid zou moeten worden dat is namelijk niet de bedoeling van een forum, maar ik beloof den dag da ik Hollander word en uit de horeca ga dat ik lid word want dan pas zou ik iets hebben aan mijn lidmaatschap want ik zal nooit iets mee kunnen doen voor de moment int weekend

Mvg lars

Link naar reactie
Delen op andere sites

awel ik vind het jammer dat je voor die info lid zou moeten worden dat is namelijk niet de bedoeling van een forum, maar ik beloof den dag da ik Hollander word en uit de horeca ga dat ik lid word want dan pas zou ik iets hebben aan mijn lidmaatschap want ik zal nooit iets mee kunnen doen voor de moment int weekend

Mvg lars

hahaha das ook een manier om te zeggen dat je NOOIT lid word.... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

awel ik vind het jammer dat je voor die info lid zou moeten worden dat is namelijk niet de bedoeling van een forum, maar ik beloof den dag da ik Hollander word en uit de horeca ga dat ik lid word want dan pas zou ik iets hebben aan mijn lidmaatschap want ik zal nooit iets mee kunnen doen voor de moment int weekend

Mvg lars

Alle info is vrij. En onze ledenwerfer doet gewoon zijn werk :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

awel ik vind het jammer dat je voor die info lid zou moeten worden dat is namelijk niet de bedoeling van een forum, maar ik beloof den dag da ik Hollander word en uit de horeca ga dat ik lid word want dan pas zou ik iets hebben aan mijn lidmaatschap want ik zal nooit iets mee kunnen doen voor de moment int weekend

Mvg lars

Ik werk ook alle weekenden doch ben wel lid. Vind het niet meer dan normaal lid te zijn van zo'n ne toffe club waar je je passie deelt met andere gekken.

Doordeweeks eens een tourtje maken met de Westies? Kan ik je gelijk

ook maar lid maken van de 7&RCB. :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Lars Vandenreijt

van 7rcb zou ik nog lid kunnen worden das tenminste in belgie, maar op kcc is pakken meer info te vinden.

maar voor ik lid word van wat dan ook zou ik eerst mijne westie straatlegaal moeten krijgen en daarvoor heb ik eerst ruitenwissers nodig en daar heb ik eerst info voor nodig :twisted:

mannen van KCC ik zal er eens over nadenken he :D

mvg lars

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor ieder een andere motivatie om lid te worden van een club

dat is heel begrijpelijk

weet wel dat doordat deze club bestaat en zoveel leden heeft dit forum ook veel informatie door leden gegeven wordt(en soms ook door niet leden zoals Teun)

ik zou persoonlijk eerst lid van een club worden (om ervaringen en know how van de leden )en dan pas mijn kitcar aanschaffen

ben je tenminste beter voorbereid

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar voor ik lid word van wat dan ook zou ik eerst mijne westie straatlegaal moeten krijgen en daarvoor heb ik eerst ruitenwissers nodig en daar heb ik eerst info voor nodig.

Om t' jezelf niet al te moeilijk te maken zou ik je willen adviseren toch maar eens contact op te nemen met Roel, zoals Bas K. al voorstelde, en zeker als je de Westfield nog moet homologeren, mocht je hier nog géén ervaring mee hebben.

Succes met 't project!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...