Ga naar inhoud

Noord Limburg route 2 oktober 2016


Peter Huijts

Aanbevolen berichten

23 uur geleden zei Wim van Dieren:

Hallo Peter en Sanny,  hierbij willen wij ons ook nog aanmelden voor de Limburgrit van komende Zondag. Kun je ons de route doorsturen?   Tot Zondag, Martha en Wim van Dieren

 

Op de vorige pagina staat een download link naar een setje gpx bestanden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was een hele leuke dag, mooie tocht. Zat allemaal goed in elkaar en leuk om elkaar eens te ontmoeten.

Onderweg nog regen gehad,maar in Haelen dakje erop en knus naar huis gereden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Peter en Sanny, Wij zijn inmiddels ook weer  thuis, onderweg een beetje miezerregen en na een stop bij Apeldoorn toch nog een flinke hoosbui gehad maar dat mocht de pret niet drukken. We hebben het prima naar de zin gehad, alles was weer prima geregeld door jullie, daarvoor nogmaals dank. Groet, Martha en Wim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn ook veilig thuis gekomen. Eerst nog met de pont de maas overgestoken en toen naar huis. Een beetje miezelregen gehad en een keer een wat meer regen waarbij we even met de handdoek de binnenkant van de voorruit droog hebben moeten maken. Maar dat heeft niets af gedaan aan de leuke dag! Een mooie rit en leuke locaties voor een hapje en drankje, alles tip top geregeld!

Pierre, met welke auto waren jullie? Weet niet of ik je gesproken heb, maar had graag een praatje met je gemaakt over jouw autoverzameling.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Dank aan de deelnemers (zelfs uit Zwolle en Elburg/Oldebroek), die deze dag tot een succes hebben gemaakt, Ik hoop dat iedereen weer veilig thuis is gekomen. 

Met vriendelijke groet,

Peter en Sanny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peter en Sanny de dank gaat echt naar jullie!! Het was een goed georganiseerde dag, we hebben lekker gereden het weer viel 100% mee en ben weer veilig thuis gekomen.

Hartelijke groet Gerrit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peter en Sanny,

Namens ons ook bedankt voor de organisatie. Wij, en mn. mijn dochter, hebben genoten van de rit. Helaas hebben we eerder afgehaakt wegens slechte weersvoorspellingen:(

Groetjes, Ben en Kim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peter en Sanny, bedankt voor de leuke rit!

Het was mijn eerste KCC rit en die is super goed bevallen, een hele leuke rit, goede locatie voor start en lunch. Helaas zat het weer niet echt mee, vandaar dat ik na de lunch huiswaarts gekeerd ben. Volgende keer ben ik weer van de partij!

Grtz.Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook wij zijn weer veilig thuis gekomen. Onderweg nog een paar buitjes gehad maar dat mocht de pret niet drukken. Bij Apeldoorn afscheid genomen van Gerrit en Wim, en nog even gekletst met Harm Boerma die ons met z'n snelle bus kort daarvoor had ingehaald. (Hoe klein is de wereld?)

Verderop nog wat gegeten en het laatste stukje in de schemer naar huis.

Het was weer een gezellige dag, oude bekenden een hand gegeven (wat een opkomst!) lekker gegeten en lekker getoerd.

Peter en Sanny dank voor de organisatie  en de goede verzorging. Tot een volgende keer.

Paula en Rudie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was een mooie rit in goed gezelschap in een voor mij bekende regio met toch een paar fraaie gedeeltes die ik normaliter niet met de 7-ven rij.

 

Dank voor de prima organisatie.

 

Grt Theo.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...