Ga naar inhoud

Even voorstellen


Jeffrey Noorlander

Aanbevolen berichten

Hallo allen,

Ik heb 12 maanden geleden een Marlin Sportster gekocht. Deze auto is al bekend bij velen van jullie.

Hiervoor had ik 5 jaar lang een Lotus 7 replica type "price" en daarvoor heb ik zelf een Le Patron gebouwd waar ik 8 jaar lang heel veel plezier aan beleefd hebt. Echt een leuke auto.

De Marlin Sportster is natuurlijk heel wat anders met zijn 4.6L V8 Rover motor. Ik heb voor deze kit gekozen omdat ze redelijk uniek zijn en een stoer uiterlijk hebben.

Na veel gereden te hebben bleek het olieverbruik nogal hoog te zijn (1 op 600km) en veel rook tijdens het vol accelereren. Besloten om het blok tijdens de winter maanden te reviseren. Zuigerveren waren versleten en ik heb de originele koppakkingen erin gedaan. Tevens een elektrische waterpomp gemonteerd voor betere koeling en een nieuw dashboard gemonteerd.

Motor loopt weer goed en het olieverbuik is drastisch verminderd. 

We gaan zeker nog veel plezier beleven aan deze Sportster en hopen jullie tegen te komen op de verschillende evenementen. 

Groet

Jeffrey 

 

 

  

 

IMG_20160317_111159.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom,

Ziet er goed uit,

Aanstaande zondag is er een hele groep in Lelystad (Midland circuit), je bent welkom om langs te komen.

Is een mooi ritje voor je en wil de Marlin weleens zien :)

Groet,

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeffrey,

We hebben elkaar ontmoet bij John Kox op 11 juni.

Je was toch echt KCClid geworden zoals je mij vertelde en geen Forumlid zoals er nu bij je naam staat.

Even een mailtje doen naar Peter Huijts ( algemene zaken ) om dit recht te zetten.

Groetjes en tot ziens,

Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas moet ik werken zondag Arjan. Anders was ik zeker gegaan.

Hallo Gerard, ik had hem al een mailtje gestuurd maar het wil niet echt vlotten. Penningmeester is op vakantie blijkbaar. Ik stuur nog wel een mailtje.

Bedankt en tot ziens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...