Ga naar inhoud

Noord Limburg route 29 mei 2016


Peter Huijts

Aanbevolen berichten

En hier is dan het programma:

10.30 uur

Ontvangst, kopje koffie/stukje vlaai met/zonder slagroom bij Hotel-restaurant De Beukelaer, Kerkstraat 2, 6088 EG Roggel (tel: 0475-491266).

11.30 uur

Vertrek voor 1e deel van de route (circa 61 km.).  

13.15 uur

Lunch bij Restaurant & Pannenkoekenhuis De Hoijse Hoeve, Hoijserstraat 20, 5711 PV Someren (049-331 475).

 

14.00 uur

Vertrek voor 2e deel van de route (circa 51 km.).  

15.30 uur

Afsluiting van de toertocht bij Brasserie D'Heeren van Baerlo

Vergelt 21, 5991 PJ Baarlo (077-477 2515).

 

Het kopje koffie/stukje vlaai en de lunch worden door de club betaald mits je KCC lid bent.

De route kan gezamenlijk, in groepjes of ieder voor zich verreden worden. Een routebeschrijving wordt verstrekt. 

Heb je interesse in de route voor in je navigatiesysteem? Even een mailtje naar algemenezaken@kitcarclub.nl en je ontvangt de route in gdb format (Garmin MapSource of BaseCamp).

Graag uiterlijk donderdag 26 mei doorgeven of je komt en met een of twee personen.

Organisatie:    Peter en Sanny Huijts (06 11370557)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer, ik ben er dit jaar niet bij

Heb me al een ingeschreven in februari voor rit vanr EEN DAG MET EEN LACH om een kanker patientje een leuke dag te bezorgen.

Groetjes,

Gerard

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

Ik begrijp dat de bekendmaking op dit forum voor jullie wel erg kort dag is. Daarnaast is de weersverwachting voor komende zondag bepaald niet gunstig. Wij verplaatsen de tocht naar een andere dag, welke dat is laat ik nog wel (tijdig:blush:) weten.

Met vriendelijke groet,

Peter en Sanny 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Peter, hopelijk wordt de rit naar een even week verplaatst, dan gaan wij ook mee :rolleyes:

In de oneven weken moet ik altijd werken in het weekend :wacko:

Groetjes,

Rob en Sandra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...