Ga naar inhoud

Westfield raamstijlen op een MK Indy


Aanbevolen berichten

Beste Leden,

Ik overweeg om om de raamstijlen en voorruit van een Westfield op een MK Indy te monteren.

Heeft iemand dit al eens geprobeerd?

De voorruit heb ik al maar als ik nieuwe raamstijlen van een Westfield moet bestellen id dit aardig prijzig. Zeker als het een gok is om het passend te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tim weet jij of het raam van een caterham breder is dan die van een westfield?

Ik ben gecharmeerd van het u profiel waarmee westfield het raam opsluit. Zo'n u profiel kun je natuurlijk ook op een raamsteun lassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt brede en smalle westfield en caterhamruiten.jij hebt een widebody ruit van westfield.die is niet smaller dan de kleine caterhamversie. Ik zal eens meten hier of de westfieldsteunen passen op de mk scuttle maar ik denk het niet. De caterham cq vm steunen die ik heb moet je ook bijbuigen op de mk scuttle om het passend te krijgen maar de westfieldsteunen zijn massief en kan je niet vervormen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hy, ik heb de steunen voor mijn mk zelf gemaakt uit 3mm inox en daarna opgepollierd, binnenkort het resultaat

Bas heeft deze steunen uit alu liggen en niet al te duur

Volgende week zaterdag kcc bijeenkomst, zeker de moeite om te komen, je kan je tot morgen inschrijven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Bas, als je dat zou willen proberen, dan zou dat super zijn. Hoor het graag of dat het past.

Ik zou graag naar kcc bijeenkomst komen, maar dit gaat helaas niet door prive omstandigheden. Hopelijk lukt het de volgende keer wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een setje westfield pillars aangeschaft van het nieuwe type met geintegreerde spiegels.
Zoals je ziet in de foto is de hoek te groot als je het strak op de MK scuttle zet.

Je kunt natuurlijk met afstandsbussen gaan werken en het gat dat ontstaat afwerken met een soort afdekstrip zoals westfield dat ook heeft.

De triangelbeugels die ik heb laten snijden zijn wat makkelijker in model te buigen maar je zal altijd iets van een spleet overhouden. Caterham zet dit dicht met een rubber.

20160516_144415 (Custom).jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bas, dank je wel voor de foto. De hoek is idd erg groot. Met afstandsbussen werken geeft denk ik geen mooi resultaat. Nog maar eens nadenken hoe ik eea kan combineren.

Ik zal het filmpje een opzoeken en kijken hoe ze dat gedaan hebben. Dank voor de tip Stefan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...