Ga naar inhoud

Nieuw komer op dit Forum


ad coertjens

Aanbevolen berichten

Hallo lotgenoten,

Ik ben nieuw hier op het forum. Mijn naam is Ad Coertjens en woonachtig in Breda, leeftijd 64 ja ja, hobby zijn auto`s en verder alles waar een motortje in zit en aan gesleuteld kan worden, van de natuur genieten en verder heel blij dat je gezond bent. Ik heb 25 jaar Porsche 911 gereden waarvan de laatste 14 jaar in een Porsche 911 / 930 turbo. Deze auto was ongelofelijk kikken, wat een bijzondere auto, heel heel veel van genoten, maar de prijzen van dat type Porsche zijn de laatste jaren zo gestegen dat je er eigenlijk niet meer in gaat rijden omdat ze zo kostbaar worden, dus van de hand gedaan. Maar daar moet wel iets voor in de plaats komen natuurlijk, ik heb er altijd al een zelf willen bouwen, maar als ik het zo allemaal lees en hoor is het bijna niet meer te doen om zo`n auto op de weg te krijgen, dus heb ik mijn oog laten vallen op een die al op NL kenteken staat het is een Super Seven VM-66 Cosworth turbo  ( rood blok ) als het allemaal door gaat zal hij er half april 2016 zijn, ben benieuwd. jullie zullen mij vast op het forum tegen komen op de technische rubriek. Zo dat is dat. O ja ik heb ook nog een vrouw die goed voor mij zorgt, ook belangrijk !!

Met vriendelijke groet

Ad Coertjens

Breda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom Ad.
Blijft een bijzondere auto, zo'n Porsche! Succes met de aanschaf van je Super Seven.
Op zondag 3 april is er een KCC evenement in Hoogerheide, misschien een idee om even langs te komen?
Via dit forum kan je jezelf aanmelden.

Vr.gr. Peter

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Ad,

 

Welkom! Weer een VM bij de club. Met een Cosworth? Erg leuk!

Kan je alvast een foto plaatsen? 

Ik kom je vast wel ergens tegen.

 

Grtz Edwin Haerkens. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank u allen, ik ga zeker foto's plaatsen als ik de bezitter ben van de VM-77, ik moet nog, als alles goed gaat tot half april wachten, en ik kan u vertellen, dat is niet makkelijk, ik ben zo'n type, als ik iets in m'n kop heb, heb ik het niet in m'n -----------' 

Gr.

Ad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ad,

Ik vergeef je de jeugdzonde van die platgeslagen kever. Iedereen maakt fouten. Ik heb mij ooit kunnen beheersen om geen 911 turbo te kopen heel, heel erg lang geleden toen ze inderdaad nog betaalbaar waren. 

Het komt uiteindelijk toch nog allemaal goed met een seven. Veel plezier met die auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25 maart 2016om08:52 zei ad coertjens:

Ik zie nu dat ik in mijn voorstelling heb geschreven dat ik een Super Seven VM-66 ga aan schaffen, maar dat moet zijn een Super Seven VM-77 natuurlijk, vandaar deze correctie

Met vriendelijke groet

Ad Coertjens

Breda

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom in de club, ook ik heb ooit de fout gemaakt om een 911 te kopen was toen gelukkig een 911 RSR. Was toen nog te betalen alhoewel ik hem wel in Amerika gekocht heb en uiteindelijk veel te kort heb gehouden. Volgens mijn vrouw was het maar goed dat hij weg was want het was bloedlink volgens haar om ermee te rijden. Wil ook niet met de XTR mee dus het is echt een afwijking bij haar zeggen mijn beide zonen.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er een huis van gekocht. Was een echte RSR volgens Porsche Duitsland maar motor was helaas niet matching. Bleek ook nog eens te gaan om een pre productie auto. Auto is in Duitsland gebouwd en toen direct naar USA gegaan. Was van de eerste eigenaar in Washington DC. Ik heb hem ook van hem gekocht(weduwe van eigenaar). Een heel verhaal op zich.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...

Beter laat dan Nooit, ik heb er ondertussen al veel plezier van gehad en al aardig wat euries aan besteed. 

Hier dan de beloofde foto's.   Mvg Ad Coertjens

IMG_0723.JPG

IMG_0725.JPG

IMG_0727.JPG

IMG_1355.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...