Ga naar inhoud

Stoneleigh 1&2 mei 2016


Ad Huijgens

Aanbevolen berichten

Hy willem ik ga ook met mijn zoon (15jaar oud)

ok, ik zit ook in coventry op hotel

DUS: we spreken allen af zondag 1 mei om 15 uur op de jba stand blauwe vak 60 (waar dat ook mag zijn)

daar zullen we dan ook afspreken wie en waar en wanneer we savonds samen kunnen uiteten en er een gezellige avond van maken

als je een plek tegenkomt de dag ervoor neem dan wat gegevens mee, ik zal er ook naar uitkijken om een geschikte plaats te vinden

met hoeveel zijn we in totaal voor zondagavond?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij staan op de stoneleigh camping maar gaan denk ik niet mee eten ook ivm vervoer s`avonds van stoneleigh naar stoneleigh  .

Dit omdat de meeste na het eten naar het hotel gaan vandaar .

We brutselen zelf wel wat te eten zondag avond .

 

Gr Willem & Justin 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even klepsealtjes vervangen voor de rit naar Stoneleigh. Kukelt het laatste sealtje in het gat naar het carter. :angry::angry::angry: Kan ook de carterpan maar 2cm naar beneden. En dat allemaal om het milieu een beetje tegemoet te komen en niet met een oliedamp rond te rijden. Balen!!!

2016-04-27 14.38.51 kl.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ad,

Is het nog gelukt om het sealtje in het carter op te duiken en te monteren, of heb je een nieuw sealtje moeten aanschaffen. Ik hoop niet dat hiermee je trip naar Stoneleigh in gevaar is gekomen.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de motor zoveel mogelijk opgekrikt om wat ruimte tussen het onderblok en de carterpan te krijgen. Met een magneetje op een flexibele steel kreeg ik de seal te pakken. Alle lijm en pakkingresten eraf gepeuterd schoongemaakt an weer gemonteerd. Voor de zekerheid een nieuw sealtje gemonteerd en alle klepveren en tuimelaars weer op zijn plaats.

Morgen kleppen stellen en de boel afmonteren. Proefritje maken, wassen, koffer pakken bij tijds naar bed en dan naar Engeland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie de Kitcarclub ingedeeld op veld 45B.

Weet alleen niet of ik er met mijn auto op kan, deze moet eigelijk wel onder de kicars vallen.

gaat ook vanalles stuk en verliest soms onderdelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Filmpjes waren wat te groot, dus moet ik bewerken voor ze op het forum kunnen.

Ik heb wel een mooie foto van een seven, alleen dit is een originele lotus seven serie 1.

 

 

IMG_0197.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook te groot voor facebook?

 

in september gaan we ook weer naar england  met de kitcar  maar heb nog zeer veel werk en testtijd nodig

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...