Ga naar inhoud

Wil van Ziel

Aanbevolen berichten

Het aftellen is begonnen.

Ford komt racen met tenminste twee Ford GT's

Nissan heeft afgehaakt in de LMP1

Audi wil revanche voor vorig jaar

Toyota vraagt zich af wat ze in godsnaam komen doen

 

Het wordt dit jaar weer spannend/gezellig/afwisselend/verrassend/belachelijk/absurd/etc.....

 

Vandaag over 159 dagen gaan de kwartiermakers naar Le Mans!

 

En ik verheug me er vast enorm op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

henk het hele jaar door zijn we actief met barbeque bier en omvalwater on de volgende le mans nog beter te faciliteren en de groep aan te laten groeien.

dit jaar gaan de kwartiermakers  Wil Dick Pino Joris Helene Thuur JW Doreen en ondergetekende op maandag al richting de camping in spay om het kamp op te zetten.

meestal komt de grote groep dan op donderdagmiddag aan en wordt avonds direct training gekeken

maandags na de race is voor de meesten de terugreis

er wordt hier afgesproken wie er wanneer rijden met elkaar. en wie er wat meeneemt

standaard zijn er ieder jaar een aantal koelkasten koffiemachines partytenten barbeques vuurplaats met hout zwembad en dergelijke aanwezig.

dit jaar waarschijnlijk ook een spit om een heel varken aan te roosteren.

 

neem jij je dixie mee ? dan schijten wij hem wel vol.... :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi !!! Wil graag van de partij zijn met mijn zoon en een paar maten.

Dit jaar willen we met een aanhanger komen om wat meer spullen mee te kunnen nemen.

Ik kan eens zien wat we voor geschikts hebben en een lijstje sturen om het niet dubbel/ teveel te doen?

Dat varken ? Zorg ik voor !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ipv een aanhanger wordt het een caravan van 7 mtr .  Slaapt ook lekkerder ! 

Ding  met toilet en douche en voortent en extra koelkast. Ik hoop dat er stroom op de camping beschikbaar is ?We gaan met 4 man: 3 petrolheads en een motormuis. Van plan om dodag rond de middag aan te komen en maandag weer te vertrekken.

Hoe gaat het reserveren in zijn werk ? Hoeveel ruimte is er ter beschikking? Kopen jullie ook parkeerkaarten en zo ja welk terrein?  

Wij kunnen meebrengen :. 4x4 mtr stormvaste partytent met zijwanden, gasbbq en weberbbq, fietsen, stationcar gaat zwz mee.

en natuurlijk 1 of 2 speenvarkens 

Is er iemand binnen de club die dit alles coordineert ?

hoor graag

hoi henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henk geef me even je telefoonnummer dan kunnen we wat meer korte lijntjes hoeden vwb mee te nemen spul

Wij gaan altijd wat eerder en zetten daar een basiskamp op

de ploeg erna neemt meestal bier meeB)

1493.jpg

1442.jpg

1495.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • het begrip bier en zwembad zijn al meerdere malen genoemd hier ! 
  • wat vinden jullie hiervan ?
  • nou mag mijn auto maar 2 ton trekken en er komt al een caravan van 7.5 mtr achter te hangen, dus wie heeft een plaatsje in zn kofferbak over ?
  • 56e82822da86d_bruisendbadje.JPG.6c7a3f21
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wij willen het dit jaar ook eens ervaren en zijn ook van de partij met onze camper.
Mogelijk dat ik de Seven op de trailer mee neem, anders wordt het fietsen...
Het valt midden in onze vakantie, dus we moeten nog even bezien wanneer we arriveren.

Vrgr. Peter en Jeanne
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige keer hadden we de fietsen mee en dat is ideaal.

Het is vrij vlak en een mooi stukkie fietsen naar het circuit. Fiets kun je overal wel wegzetten en je fietst zo naar een ander stuk van het circuit. Ben je met de auto kun je je een stuk moeilijker verplaatsen, het is vrij druk tijdens de race, stapvoets rijden in een seven wil je ook niet :).  

Groet, Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het ligt er een beetje aan waar je parkeert en hoe goed je je vertrek timet. We hebben vorig jaar volgens mij niet echt in de file hoeven te staan. Of ik ben het vergeten :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

We gaan gewoon op dinsdag inmiddels met de kwartiermakers.

Kristan Hosea heeft lokaal al een bio-varkentje geregeld en haalt dat vrijdagochtend op voor de BBQ op Vrijdag.

Het plan voor de pig-roaster is inmiddels in de maakfase. Zal tekeningetje maken.

@ Henk Droppers, Fietsen is ideaal denk ik, maar zelf altijd te lui voor geweest. Denk dat Arjen een punt heeft v.w.b. snelheid van verplaatsen tijdens de race.

Begreep van Harm dat je professioneel in het vlees zit, zou je ipv speenvarkens wat rib-eye of zoiets mee kunnen nemen?

Ik neem de tafel van vorig jaar weer mee en m'n Weber en wat verdere kit voor de veldkeuken.

Pino heeft afgelopen zaterdag z'n Weber laten overlijden, RIP, maar ik hoop dat ie de schamele resten toch meeneemt.

Paul zou niet komen, dus als jij, Henk, een weber mee kan nemen met een zakje of wat briketten zou dat mooi zijn.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi guys

ik zal rundvlees verzorgen.   Hebben ze ook stokbrood in Frankrijk :smile:

Ipv een weber kan ik ook een grote gas bbq met lavastenen meenemen. Kun je behalve mee grillen ook nog pannetjes satesaus oid op warmhouden

als ik nog wat kilo's kwijt kan neem ik ook brandhout mee

wij nemen in elk geval 4 fietsen mee

Hoi henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff een vraagje.

wij komen met 4 man naar de camping met een grooote caravan en voortent. Arriveren dodag bijtijds.

Wij nemen ook een 4*4 mtr stormvaste partytent mee voor algemeen gebruik.   Extra koelkast voor algemeen gebruik bij ons. 

 Hebben dus stroom nodig.

Vragen :

1)is er genoeg plaats voor zo-iets ?

2)hoe is de stroom aansluiting ?  We hebben een geaarde 50 mtr haspel maar miet er een 'camping'  3 polige blauwe stekker tussen ?

3) adres camping voor de satnav ?

hoi  

henk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Henk,

Denk handig om in een Le Mans groep mee te draaien via de App. Blijf je beetje op de hoogte wat er speelt. Had Harm je nummer? Kan die je toevoegen..

1) ja

2)je hebt eurostekker nodig, die 3-polige blauwe

3) Camping Municipal du Houssay

Route d' Arnage

72700 SPAY

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey henk,

Top dat je rund kunt meenemen!

De Schreur-brothers komen ook en nemen ook e.e.a. mee op dat gebied.

Hou kosten bij van wat je meeneemt, dan kan iedereen er wat aan bijdragen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

heren met ervaring in Le Mans bezoeken !

waar kan ik het beste kaartjes kopen ( via welke site enz) voor Le Mans 2018 incl camping ?

ik wil gaan met caravan, welke campings zijn geschikt daarvoor, en welke kan ik het beste boeken volgens jullie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Kaarten voor het circuit gewoon aan de kassa van de hoofdingang, kaarten voor tribunes waarschijnlijk uitverkocht grotendeels.

Via www.lemans.org kun je kaarten kopen of via ticket&travel.

Als je met een caravan gaat kun je uitstekend in Spay terecht, mits je een fiets bij je hebt want parkeerkaarten voor terreinen dicht bij een ingang zijn vermoedelijk ook uitverkocht.

Meerijden met 1 van ons kan ook natuurlijk, we hebben al parkeerkaarten.

Spay heeft wel als nadeel dat er een roedel losgeslagen hollanders(KCC en Wimedo) en engelsen (JPSCC) staat die relatief luidruchtig zijn, maar als je dat niet erg vindt kunnen we heel gezellig zijn.

De camping in Spay heet: Domaine du Houssay, we staan op het achterste veld (de annexe) geheel aan het eind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...