Ga naar inhoud

Nieuw clublid


Gust Storme

Aanbevolen berichten

Op vraag van Bas, even mezelf voorstellen:

Ik ben niet nieuw op dit forum (lid sinds 2007) en ook niet nieuw in de wereld van kitcars.

Ergens in 2007 ben ik begonnen met het bouwen van mijn eerste kitcar, een Westfield SEiW SDV MX5 welke ik sinds 2009 op kenteken staan heb.

Naast de bouw van mijn eigen kitcar heb ik ook een Westfield van een (toen) collega clublid (bij 7RCB) afgewerkt en heb ik een RHD westfield omgebouwd naar LHD. Ook heb ik mijn eigen Mazda MX5 Club Racer in elkaar gezet om trackdays mee te rijden.

In het dagelijkse leven ben ik NIET met auto's bezig maar zit ik achter een PC of op de baan om automatisatie systemen te verkopen.

De eerste jaren dat ik mijn Westfield had kwam deze nog regelmatig buiten, maar een steeds drukkere job en familiale situaties hebben ervoor gezorgd dat 2014 met maar 20km op de teller een absoluut dieptepunt geworden is. Omdat minder dan 20km echt moeilijk wordt ben ik resoluut van plan om volgend jaar minder naar de westfield te kijken en er een pak meer mee te rijden. Een eerste stap in die richting is het lid worden van KCC...

Ik hoop dus het komende jaar vele onder jullie in eigen persoon tegen te komen op één of andere rit of evenement.

Ter info:

Het volledige bouwverslag van mijn Westfield is te vinden op:

www.westieadventure.blogspot.com

(Jammer genoeg heb ik me nooit de tijd genomen om deze blog up-to-date te houden na de bouw)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom bij de club Gust.

Misschien een idee om volgend jaar (2015) Croix te doen met de Westfield?

20 km is dan in ieder geval 10 rondjes...

We komen elkaar zeker hier of daar eens tegen in de toekomst....

Vrgr. Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom bij de KCC Gust / Gunther..?

Al vaak van je gehoord (bij Bas), ik kijk er naar uit je ontmoeten op een of ander evenement.

Ja die Belgische poot begint inderdaad te groeien. Met hoeveel zijn we ondertussen lid van deze fijne club?

Greetz, Patrick en Christel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...