Ga naar inhoud

Regiomeeting Zuid-West zondag 12 april 2015


Gerard Mulder

Aanbevolen berichten

Regiomeeting Zuid - West op 12 april 2015 met een korte rit + 65 km..

Nog maar 3 dagen :roll:

De meeting begint bij de Fam. Meewisse om 10.00 uur met een kopje koffie / thee. Adres: Huijbergseweg 128 4631 RX Hoogerheide.

Geen eten meenemen aub, we hebben een lunch om 12.30 uur.....

Rond 12.00 uur vertrekken wij naar De Heusche Bollaert : 1e Verdelingsweg 2 4645RT Putte NB tel. 0164-602103

Hier zal een lunch worden aangeboden door de KCC voor KCC leden en partner.

Niet leden kunnen ook meedoen met de lunch, maar betalen dan voor de ( lunch ) en ( 2 consumpties naar keuze, na de rit ),

15 euro per persoon. Te voldoen bij aankomst in Hoogerheide. Beter, alsnog snel lid worden !!

Je krijgt dan 1 bon voor lunch en 2 bonnen voor na de rit, iedereen graag je even melden bij mij, als je aankomt in Hoogerheide.

Lunch: 1 x verse groentensoep, 1 x broodje kroket, 1 x broodje kaas en 1 x broodje ham met onbeperkt, kofiie/thee/melk.

Om 14.00 uur maken wij een rit via Belgie en komen dan weer Nederland binnen in Nispen. Totale rit is ongeveer 65 km (1,5 uur ).

De aankomst is rond 15.30 uur bij Restaurant De Blauwe Pauw : Onze Lieve Vrouwe Ter Duinlaan 199 4641RM Ossendrecht tel: 0164-672546 Hier nog even wat napraten met een drankje.

Via Mapsource is de rit te downloaden - deze is al verzonden op 28 maart naar alle deelnemers die zich hebben opgegeven.

Je kunt je nog inschrijven VERPLICHT t/m 9 APRIL i.v.m. bestellen van de lunch.

Via Forum, PM of mijn mail gpmmulder@ziggo.nl aanmelden........

Bij heel slecht weer ( dus veel regen ) zal het op 9 april, via het Forum worden afgelast :-xNiet te hopen :-D

Nog plaats voor 7 wagens :!: :!:

Tot horens / ziens

Gerard & Hetty

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 116
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

He da's nogal eens een regiomeester dat onze regio heeft!!! De eerste meeting is gepland.

Wij doen mee, tenzij dat het bar slecht weer zou zijn. Maar dat bekijken we tegen die tijd wel ;-)

Greetz P&C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk Patrick, dat Gerard de weersvoorspellingen al wel ergens paraat heeft :wink: Om 12.14 uur is het in ieder geval niet donker noch hebben we last van nachtvorst overdag...

Ik ben ook aanwezig en ga voorafgaand huize Mulder onveilig maken met mijn gesnurk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • photo-thumb-10110.jpg?_r=1393972481

Gepost Gisteren , 13:41

Ik denk Patrick, dat Gerard de weersvoorspellingen al wel ergens paraat heeft :wink: Om 12.14 uur is het in ieder geval niet donker noch hebben we last van nachtvorst overdag...

Ik ben ook aanwezig en ga voorafgaand huize Mulder onveilig maken met mijn gesnurk.

Je slaapt bij Rouk in de tuin, hoor Dirk :roll: :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat wordt dan iig culinair genieten!

Zeker, is altijd beter dan het voer wat ik mezelf hier soms voorzet ;-) En een gemiddeld kuipje Cesar ruikt zo lekker, daar zou je toch zo....

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de maanden dat ik niet mag rijden (jongtimerregeling) gaat de JBA zo ver mogelijk uit elkaar om gespoten te worden. Tevens wordt het interieur vernieuwd en de bedrading uitgeplozen. Ook wil ik kijken om de aandrijflijn een schilderbeurt te geven. Voldoende werk dus maar als alles mee zit zou ik in maart weer willen rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Harm en Peter,

Ben zaterdag erop uit geweest met Hetty en hebben twee locaties bezocht die op 12 april al vol en bezet zijn.....dus je moet er wel op tijd bij zijn, zie je wel :roll:

Hebben toch twee andere locaties gevonden voor lunch en na babbelen.

De rit ongeveer 1,5 uur hebben we al gereden, moet nog een paar puntjes veranderen.

Ik zie jullie zondag, met droog weer, volgens buienradar en 14 C.

gr..Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...