Ga naar inhoud

UITNODIGING ZA 18 + ZO 19 OKT. 2014 TOERRIT, BBQ EN KLEIDUIF SCHIETEN


Remy van Gaalen

Aanbevolen berichten

Bij deze willen we de Kitcar-Rijders uitnodigen voor een TOP weekend op 18 en 19 oktober a.s.!

Leuk aan deze rit is dat het gecombineerd is met diverse clubs, KCC, Super Seven Club Nederland, Kitcarvrienden, en Donkervoort Club.

We hebben een super mooie rit uitgezet langs vele forten van de Hollandse Waterlinie. Een erg mooi stukje natuur. Vertrek is vanaf Fort Vuren, de lunchstop is bij het Theehuis op het prachtige Landgoed Rhijnauwen (bij Bunnik) Een bezoek aan Fort Rhijnauwen is mogelijk. De rit eindigt bij ****hotel Dorhout Mees. Waar na inchecken natuurlijk uitgebreid de tijd is voor gezellig borrelen en napraten in de sfeervolle hotelbar. Na de borrel gaan de koks voor ons grillen. Niet onbelangrijk: het hotel heeft een grote privé parkeerplaats, waarvan een stuk speciaal is gereserveerd voor uw kostbare bezit.

De volgende ochtend, na het ontbijt, zullen we met de groep vanuit 5 verschillende posities gaan kleiduif schieten. Gegarandeerd leuk, ook voor de dames!

Na het kleiduif schieten (het zal dan rond 12:30 uur zijn) drinken we nog even wat samen en kan ieder weer zijn eigen weg gaan.

Prijs arrangement per equipe is 225,- We reserveren per equipe standaard een tweepersoonskamer. Wijkt u reservering hiervan af, meld dit dan alstublieft.

Het arrangement is inclusief:
koffie/thee en lekkers bij ontvangst/aanvang van de route op dag 1, routeboekje, BBQ, overnachting in 2 persoonskamer, ontbijtbuffet, clinic kleiduif schieten en heel veel gezelligheid! Drankjes bij borrel, bar of BBQ zijn op eigen rekening.

Ga je ook mee? Meld je dan voor 18 aug. 2014 aan want het aantal plaatsen is beperkt.

Mail voor aanmelden of vragen naar r.gaalen@kpnplanet.nl en u ontvangt alle verdere informatie.

Programma za.18 okt. 2014:

9.30 - 10.00 Ontvangst bij Fort Vuren incl. koffie / thee en lekkers + ontvangst routeboekje en korte briefing

10.30 Start van de route

12.00-14.00 Lunch op Landgoed Rhijnauwen te Bunnik

16.00 Koffiestop op de Veluwe

18.00 Aankomst, inchecken en borrelen in de hotelbar van Dorhout Mees

20.00 Gaan de koks van het hotel voor ons grillen / bbq-en

Programma zo. 19 okt. 2014:

08.00 - 10.00 Gelegenheid voor ontbijten en uitchecken hotelkamer

11.00 Aanvang kleiduif schieten

12.30 Nog even gezamenlijk wat drinken, daarna kan iedereen zijn eigen weg

Schrijf je in en ga mee! Het wordt een TOP weekend. Wij hebben er zin in! Graag tot ziens!


Groeten van Remy en Sander

p.s Je blijft na inschrijving op de hoogte van alle in-and-outs via onze facebook pagina, exclusief voor alle deelnemers

post-6036-0-97342500-1407178825_thumb.jp

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Hmm, jij hebt een dakje en .... Hetty. Ik heb geen dakje. Als Hetty nou bij mij in de Striker komt zitten en de plu met gevaar voor eigen leven vasthoudt, is er misschien iets te regelen :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk Hetty en Gerard dat jullie je hebben aangemeld.

Zoals met alle buitenactiviteiten geldt ook bij deze rit dat we hopen op een stralende najaarsdag. Mocht het regenen ( laat het dan kort zijn), dan gaat de rit gewoon door. Het BBQ-en kan overigens bij minder weer gewoon doorgaan, de koks grillen buiten en eten wij als groep gewoon lekker binnen.

We hebben inmiddels 5 auto's, nog 15 kamers vrij :-D:-D:-D

Gr. Remy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, jij hebt een dakje en .... Hetty. Ik heb geen dakje. Als Hetty nou bij mij in de Striker komt zitten en de plu met gevaar voor eigen leven vasthoudt, is er misschien iets te regelen :-)

Dirk,

Het is het weekend van de Putse Kermis en het is, dat weekend al 40 jaar redelijk tot zelfs warm weer :-D:-D

Wij gaan in ieder geval.............. :!::!: Je mag Hetty en de plu lenen :roll: :roll:

gr.... Gerard

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihi we gaan weer lekkkkker

ik ga eens kijken of we het dakje wat makkelijk mee kunnen nemen voor het geval dat de weergoden andere plannen hebben

in iedergeval heb ik begrepen dat het eten binnen is dus dat scheeld alles

groetjes rob/sa

Link naar reactie
Delen op andere sites

alleen seven rijders?

Discriminatie!

Hoi Frans,

Waar staat dat alleen die mogen meerijden, Frans ? Zie de tweede regel van 1ste pagina KCC, kitcarvrienden, Donkervoort ect. ect. zijn uitgenodigd :roll: :roll: Seven rijders, is toch maar een verzamelnaam, in deze zin gebruikt,volgens mij.

gr Gerard en Hetty

Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan de goede kant op met aanmeldingen, maar we hebben er wel meer nodig!!!

Gerard en Hetty Mulder met een Westfield

Ron en Astrid Verhoogt met een Donkervoort S8A

Robert en Sa van der Ende met een Dax Rush

Ferry en Thea Kerkvliet met een Lotus 7 SIII

We hebben nog 8 dagen om de kamers te reserveren

Ik hoor het graag wie er nog mee gaat

groeten Remy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook mee, met Striker. Dakje is in de maak; ik geef nu gas op de naaimachine ;-) Volkomen onduidelijk overigens hoe ik in godsnaam in de Striker kom als dat ding er opzit :-) Charmant en/of soepel zal dat zeker niet gaan, woehahaha

post-10110-0-93887200-1407787132_thumb.j

post-10110-0-38882900-1407787212_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ook mee, met Striker. Dakje is in de maak; ik geef nu gas op de naaimachine :wink: Volkomen onduidelijk overigens hoe ik in godsnaam in de Striker kom als dat ding er opzit :-) Charmant en/of soepel zal dat zeker niet gaan, woehahaha

Gewoon een dagje oefenen, Dirk :roll: Daarna gaat het vanzelf, maar ik denk dat we ze niet nodig hebben in oktober.

Veel plezier in Croix dit weekend :wink: Goed bezig met je naaimachine, geweldig, alleen Hetty heeft het voor mij gedaan hahahaha :-D

Gr....Gerard en Hetty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...