Ga naar inhoud

Nieuwe hoofdredactie Kits4All


Thomas Walder

Aanbevolen berichten

Er is een nieuwe hoofdredactie voor Kits4All.

Na vele jaren trouwe dienst, is Frans de Vries nu aan het afbouwen. Tijdens de ALV van 16 juni 2013 is hij enorm bedankt voor zijn inzet. We kijken als club positief terug op de periode waarin Frans hoofdredacteur was. Hij heeft het blad uitgebouwd tot een professioneel ogend full-colour tijdschrift.

De nieuwe hoofdredactie wordt gevormd door Wil van Ziel en Cees Snel.

Wil van Ziel doet het inhoudelijke hoofd/eindredacteurschap, Cees Snel de vormgeving. Het redactieteam blijft bestaan. Het wordt trouwens erg gewaardeerd om je aan te sluiten bij het redactieteam! Deze kleine groep mensen denkt mee over invulling van het tijdschrift en het schrijven of laten schrijven van stukken. Fysieke vergaderingen zijn er misschien twee keer per jaar, dus het vraag weinig tijd. Geef je op voor het redactieteam door een reactie in dit topic! Zo houden we met z'n allen ons mooie blad in stand.

De nieuwe hoofdredactie krijgt natuurlijk de vrijheid een eigen draai aan het blad te geven qua inhoud, uiterlijk, enzovoorts. Tijdens de ALV is ook een nieuw naam geopperd: "de daklozenkrant". Wie weet... :-D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...

Naar aanleiding van de reacties in mijn introductietopic, heb ik besloten om (weer) artikelen te gaan schrijven. Aangezien ik zo'n akelig modern figuur ben dat stiekem niet meer in papier gelooft, maar in digitale media zoals dit forum, zou het mijn voorkeur hebben als ik de artikelen op het forum post in de meest passende categorie, en de tekst en beelden tegelijkertijd aanlever aan de redactie voor plaatsing in de volgende k4a, om lezers te bereiken die niet van digitaal lezen houden. Op die manier wordt het forum voller en zijn de artikelen frequenter. Bovendien is plaatsing in de k4a dan geheel vrijblijvend, mocht het artikel niet bevallen. Maar ik kan me voorstellen dat de redactie het met die volgorde niet eens is, in dat geval hoor ik het graag en dan zal ik dat respecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ferry,

Als je een stuk hebt voor de kits4all, je kunt uiterlijk tot 1 december je stukken nog aanleveren naar redactie@kitcarclub.nl

Dus schroom niet en stuur je stuk op, dan hebben er vele KCC-ers wat moois om te lezen bij de kerstboom en natuurlijk al het kerst bezoek mag dan de glossy ook inkijken. Heb je wat te praten tijdens de feestdagen.

Groet,

Arjan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...